Ahad, 12 Disember 2010

"Lontong Seksyen 14 Petaling Jaya"

Pada 11 Dec 2010 yang lepas, saya menghadiri satu seminar perniagaan Seksyen 14 Petaling Jaya. Saya bertolak dari rumah jam 7.00am so sampai awal. Cari tempat makan di kawasan penjaja di belakang Digital Mall.Ada satu gerai tu, fuh...ramai orang beratur jadi tanda tanya, apa yang special? Saya pun joint sekali beratur. Rupanya gerai"Mak Yah" menjual Lontong dan Nasi lemak.Saya pun cuba, memang best lontong dia ada sotong, telur rebus goreng,sambal kelapa, kuah kacang dan sambal tumis bilis. Siapa nak cuba boleh ke Seksyen 14 Petaling Jaya.

Tengah Prepare

Lontong

Tokey tengah bungkus order RM 150.00

Pelanggan Beratur Panjang



Tip Halal Hari Ini:

Soalan: "Saya ke pasaraya  berhampiran rumah saya, semasa membeli produk saya melihat label dan mendapati tertera logo halal badan pensijilan Swasta, bolehkah saya mempercayainya?"

Jawapan: "Logo halal yang diiktiraf oleh kerajaan hanya JAKIM dan Jabatan Agama Islam Negeri sahaja. Pensijilan Halal Swasta tidak diiktiraf. Lebih baik dijauhi."

Tiada ulasan: